Gjuha shqipe s’është kolerë, o njerëz!

Gjuha shqipe është një thesar me vlera të rralla, me të cilën do të krenohej kushdo që ta kish fatin ta ketë këtë gjuhë të vetën. Kombi ynë është një pasuri e pazëvendësueshme në krejjt kulturën dhe historinë Europës. Po kolera ku është? Kolera jemi ne vetë! Murtaja jemi ne vetë! Këto sëmundje gjenden brenda trupit tonë dhe është koha që, më në fund, ta krijojmë SHKENCËRISHT sistemin tonë të IMUNITETIT.

Që ka një sëmundje, e cila po e shkatërron gjuhën shqipe, po e pakëson, po e zvogëlon, po e rrëgjon, kjo është evidente, e dukshme, edhe tash, ashtu siç ka qenë prej shumë shekujsh, qysh në fazën e saj iliro-arbërore. Por tragjedia vjen dhe shumëfishohet para syvet tanë, kur të konstatojmë që ne nuk e kemi trajtuar dhe ende nuk po e trajtojmë në mënyrën e duhur këtë problem tonin gangrenë. Akademitë tona, institutet tanë të albanologjisë, fakultetet ku gjuha shqipe ligjërohet si lëndë, pedagogët e kësaj lënde, do të duhej të ishin marrë prej kohësh, në mënyrë shkencore, pikërisht me këtë dukuri, me dukurinë e pakësimit (shprehur në përqindje) të përdoruesvet të kësaj gjuhe. Të ishin marrë me këtë punë, duke u mbështetur përkushtimisht dhe rigorozisht në statistika, të kishin zbuluar shkaqet e një të këtillë dukurie dhe të kishin kërkuar rrugët për ta luftuar këtë sëmundje.

Sëmundjen që e ka sulmuar dhe po e shkatërron gjuhën tonë, metaforikisht mund ta quajmë si të na vijë më për së keqi. Më për së keqi dhe më për së plasuri. Mund t’i themi kolerë, murtajë, skollomend, zgjebe, sidë, kancer, tuberkuloz. E vërteta mbetet po ajo: Gjendja e gjuhës shqipe është alarmante. Nise nga të duash, ndaç nga Tirana, ndaç nga Prishtina, ndaç nga Stambolli, ndaç nga Athina. Sa më shumë i observon dhe i percepton dukuritë, aq më shumë ngarkohesh, edhe mendërisht, edhe nervërisht, prej gjendjes në të cilën kjo gjuhë po lëngon.

Janë, po thonë, në territorin e Shqipërisë, në 2 republikat tona, rreth 50 a më shumë institucione të lartë arsimorë privatë, që secili për vete po i quan, me mburrje, universitete. Kanë në përbërjen e tyre një varg fakultetesh nga më të ndryshmit, nga më të modes, nga më modernët dhe nga më të preferueshmit, por asnjëri prej sish, të paktën për aq sa shohim nëpër reklamat e tyre pompoze, nuk ka fakultet albanologjie, fakultet për gjuhën shqipe dhe për të gjitha të tjerat që lidhen me këtë gjuhë: histori të shqiptarëvet, letërsi të shqiptarëvet, etnologji të shqiptarëvet.

Përse kështu?!

A mos ka zgjeben gjuha shqipe, që s’e duan shqiptarët e pasur për fëmijët e vet, që shqiptarët e pasur nuk duan që qoftë edhe ndonjëri prej fëmijëvet të tyre t’i përkushtohet kësaj diturie?! A është e infektuar me kolerë gjuha shqipe?! A kanë francezët fakultete të gjuhës frënge në universitetet e tyre privatë?! A kanë turqit fakultete të gjuhës turke në institucionet e tyre të arsimit privat?!

Në Tiranë e në Prishtinë të lëbyren sytë nga tabelat që ne shqiptarët i lexojmë e s’i kuptojmë. Të lëbyren sytë nga mbishkrimet e huaj dhe të merr malli të gjesh të paktën 1 rrugë apo rrugicë, ku sipër dyervet e vitrinavet, të shkruhet vetëm shqip.

Nëpër gazeta, po edhe në faqet e pothuaj të gjithë librave, t’i shpon bebet e syvet një trajtë e shkurtër e përemrit vetor I, e cila krejt paditurisht përdoret në vend të trajtës së shkurtër të përemrit vetor U: “për t’i dhënë atyre mesazhe shprese”. Në gjuhën tonë shkruhet edhe thuhet “për t’u dhënë atyre”, jo “për t’i dhënë atyre”! Është më mirë të mos e njohësh gramatikën dhe të lexosh qorrçe, sesa të ndeshesh thuajse në çdo rresht me shkelje të këtilla. Solla këtu vetëm 1 shembull, por do të mund të mbushnim 5000 faqe me shembuj nga më skandalozët shkeljesh e përbaltjesh të gjuhës sonë amëtare. Gjuha shqipe është po aq e ndotur me pasaktësira drejtshkrimore, sa edhe lumenjtë tanë me shishe plastike.

Por do të ishim thuajse të lumtur, në qoftë se do të qenë vetëm këta mëkatet e Tiranës e të Prishtinës. Mëkatet e qeveritarëvet tanë janë të atilla përmasave, që mund të krahasohen me një bir, i cili, ndërsa e ëma dergjet në shtrat për të vdekur, nuk kërkon mjekë dhe ilaçe për nënën, por luan bilardo nga mëngjesi gjer më darkë, dhe me një prind, i cili, ndërsa fëmija i tij, me temperaturë 40 gradë, lufton me vdekjen, shkon e gdhihet nëpër pabe, herë me një dashnore, herë me një tjetër. Të këtillë mëkate kanë qeveritarët tanë ndaj gjuhës amëtare. Do t’i shohim më poshtë një pjesë fare të vogël të tyre.

Le të shkojmë në Stamboll dhe le të bëjmë atje një statistikë. Sa për qind e shqiptarëvet, që jetojnë në atë qytet, shkruhen, dmth regjistrohen, deklarohen si turq e sa për qind e grekëvet, që jetojnë në atë qytet, janë regjistruar ose regjistrohen si turq? Sa për qind e shqiptarëvet të atyshëm flasin me fëmijët e vet turqisht e sa për qind e grekëvet të atyshëm flasin me fëmijët e vet turqisht? Sa parlamentarë ka në parlamentin turk që nuk janë regjistruar si shqiptarë dhe që nuk e flasin fare ose e flasin shumë rrallë gjuhën shqipe? Pse nuk flasin shqip këta zotërinj?!

Sa qeveritarë e parlamentarë, shqiptarë ose arvanitas, ka në shtetin grek dhe që nuk regjistrohen si shqiptarë, nuk deklarohen shqiptarë dhe nuk e flasin gjuhën shqipe? Nuk e di askush. Nuk e di askush, sepse askush prej profesorëvet tanë, prej akademikëvet tanë, asnjë prej institucionevet tanë të specializuar për të studiuar shqipen dhe shqiptarët, nuk e ka marrë mundimin t’i studiojë këto gjëra. Askush nuk ka studiuar sa parlamentarë e qeveritarë shqiptarë ka në Turqi e në Greqi, le më, sa kopshtarë, sa peshkatarë, sa kapitenë anijesh, sa shitës, sa kamerierë, sa tregtarë tekstilesh, sa argjendarë, sa poçarë, sa bukëpjekës… Lëshuar shqiptarët nëpër kontinente dhe as që i shkon kujt ndërmend të interesohet për ta. Të ishim bagëti, do të na kishin numëruar. Francezët vijnë vit për vit këtu në Shqipëri dhe interesohen sa shqiptarë e flasin gjuhën frënge, ne nuk interesohemi, as që duam t’ia dimë, sa shqiptarë nuk e flasin gjuhën shqipe. Ne s’na interesojnë fare këto gjëra. Ne jemi si ata prindër (në pastë të tillë) që i lënë fëmijët pa bukë në shtëpi, ose në shtrat të vdekjes, dhe bredhin moteleve e kazinove. Gjuha shqipe, për ne, nuk ka as aq rëndësi sa ç’ka psh gjuha shqipe për kinezin. Shteti kinez interesohet për gjuhën shqipe më shumë se ne, sepse ai ka katedër të albanologjisë mu në Pekin. Në anë tjetër, Kinezi e di fort mirë sa kinezë ka psh në Ulqin apo në Podgoricë. I ka regjistrat e tyre me të gjitha të dhënat gjenealogjike dhe interesohet shtetërisht, midis tjerash, edhe për gjuhën që përdorin ata dhe fëmijët e tyre. Ne, ndërkaq, nuk e dimë sa shqiptarë ka, as në Ulqin, as në Podgoricë. Nuk dimë, nuk duam të dimë dhe as që na bëhet vonë, si jetojnë ata shqiptarë e, midis tjerash, edhe ç’gjuhë flasin ata dhe fëmijët e tyre.

Kemi pasur në Nikshiq të Malit të Zi 2 vajza shqiptare, 1 nga Plava e 1 nga Ulqini, të cilat nuk pranonin me folë shqip dhe jo vetëm nuk shoqëroheshin me djemtë shqiptarë, por as nuk i përshëndetnin. Kemi pasur edhe djem të atillë që kishin frikë me folë shqip. Më vonë, njëri prej tyre, në një shkollë ku nuk kish asnjë nxënës sllav, ka dhënë lëndën e gjuhës e të letërsisë sërbe. E ka dhënë atë lëndë që nga dita kur ka diplomuar dhe deri sa ka vrarë veten. Sigurisht, ai s’e ka vrarë veten nga keqardhja, nga të brejturit e ndërgjegjes, që fëmijëvet shqiptarë, në vend të gjuhës shqipe, u ka mësuar gjuhën sllave, por ne na e tërheq vëmendjen edhe ky fakt. Çfarë fituan, ai njeri dhe ato vajza, në jetën e tyre?

Janë, jo 1 e 2, por me mijëra shqiptarët e Plavës dhe të Tivarit, të cilët mund të regjistrohen edhe sërbë, edhe malazezë, edhe kroatë, edhe boshnjakë (apo me “kombësi” myslimane), mund të regjistrohen madje edhe turq, por vetëm shqiptarë jo. Gjuha shqipe dhe kombësia shqiptare për ta është kolerë. S’është kolerë gjuha shqipe, o njerëz!

Kam hasur, jo 1, as 2, por disa bashkëkombës shqiptarë nga Tivari, të cilët jetojnë në Gjermani apo në Francë tash 40 vjet, dhe fëmijëvet të vet, atje, në Francë a në Gjermani, u mësojnë jo shqipen, por sllavishten. Ua mësojnë sllavishten dhe e quajnë veten jo shqiptarë, por malazezë. Sikur shqipja të jetë një kolerë. S’është kolerë gjuha shqipe, o njerëz! Jo 1 e 2, por janë me shumicë shqiptarët, të cilëvet, para 150 vjetësh, regjimet monarkikë sllavë ua kanë ndryshuar llagapet, psh nga Gjokmarkanj në Đokmarković ose nga Elezaj në Elezović, nga Murataj në Muratović. Kanë kaluar 150 vjet. Tani kanë të drejtë ligjore ta kthejnë atë të shkretë llagap në origjinën e vet, por nuk e kthejnë. E ruajnë -VIQ-in, sikur ai -VIQ të jetë një hajmali fatsjellëse për ta dhe për fëmijët e tyre. Çfarë fitojnë këta njerëz, që ikin, që i shmangen identitetit të vet me aq vendosmëri?!. Janë me dhjetëra mijë, madje me qindra mijë (E kush i ka numëruar?!) shqiptarët e Çamërisë, të cilët, të nisur nga feja, janë regjistruar grekë, fëmijët i çojnë në shkolla greke dhe, e dinë që janë shqiptarë, por nuk duan as ta mësojnë gjuhën shqipe, as të quhen shqiptarë. Kanë emigruar nëpër Evropë e në Amerikë, rrojnë atje me vite, nuk pranojnë “të bëhen” francezë, as gjermanë, as angloamerikanë, por nuk pranojnë as të kthehen në origjinën e tyre. Duan të mbeten grekë! Pse, or byrazer!? Ç’të keqe ka me qenë shqiptar?! Madje, ka nga ata që s’u rri b. rehat, por bëhen pjesëtarë të lobevet antishqiptarë. Japin para për të lobuar kundër Shqipërisë e kundër shqiptarëvet. Dmth japin para, ua pakësojnë kalamajvet të vet copën e bukës, për të lobuar kundër vetëvetes. A ka ndonjë grek që e mohon, që s’e përdor gjuhën greke dhe që lobon kundër kombit grek?! A ka ndonjë sërb që e mohon, që s’e përdor gjuhën sërbe dhe që lobon kundër kombit sërb?! Kundër qeverivet greke apo sërbe edhe mund të ndodhë që shprehen, edhe grekët, edhe sërbët, por jo kundër kombevet të vet dhe sidomos jo kundër gjuhëvet të veta. Vetëm ne na i ka pirë sorra mendtë.

Ua kish pirë sorra mendtë shqiptarëvet që jetonin rrotull Petro Ninit, prandaj dhe u vra Petro Nini. Të ish Petro Nini vetë i 50-i a vetë i 100-ti në Luaras, atë askush nuk do të mund as ta vriste, as ta helmonte. Të ish Papa Kristo Negovani vetë i 100-ti a vetë i 200-ti në Negovan, atë askush nuk do të mund ta prekte me dorë dhe sot, mbesa e tij do të fliste shqip njëlloj si i ungji. Kam hasur në fshatin Ljare një djalë që ia kishin vënë emrin Dragan. Ishte nga fisi i Tagajvet. Vëllanë e gjyshit të tij, Atë Leonard Tagajn, e kanë vrarë jugosllavët në vitn 1945 pikërisht sepse predikonte shqiptarizmin. Si është e mundur ta ketë lënë Zoti pa mend nipin e atij heroi, që t’ia vërë fëmijës së vet emrin Dragan, të regjistrohet nëpër dokumente, pa e detyruar ligji, jo Tagaj, por Tagić, të mos i mësojë djalit as shkrim, as këndim në gjuhën shqipe dhe t’i çojë ashtu drejt një asimilimi shterpë të gjithë pasardhësit, të vetët dhe të axhës së vet, hero i Kombit tonë?! Është e mundur, sepse ne jemi ndoshta kombi i vetëm në Evropë, i cili, gjatë shekujvet, nuk ka krijuar, ME VETËDIJE, një SISTEM IMUNITETI. Ne na mungon sistemi kombëtar i imunitetit. Si rrjedhojë, trupin tonë etnik, qenien tonë etnike, mund ta sulmojë dhe ta rrëzikojë çdo lloj gripi e çdo lloj kolere.

Natyrisht që, problemi që po trajtojmë, është i mbushur edhe me emocione. Me keqardhje, me indinjatë, me revoltë, madje edhe me mllef, i cili është gati ta çojë njeriun deri në shtigjet e sherrit e të krimit. Një grup të rinjsh nga Shestani, që jetojnë në Tivar, bënë një ditë një ndeshje minifutbolli me një grup shestanasish që jetojnë në rrethinat e Ulqinit. Por ajo nuk ish ndeshje. Ajo ish rrahje e mirëfilltë. Shestanasit e Tivarit, të cilët nuk pranojnë të flasin shqip, në vend që t’i binin topit, u binin me shqelma bashkëkrahinasvet të vet. Dhe kjo për të vetmen arsye se në bluzat e shestanasvet nga rrethet e Ulqinit emri SHESTAN ishte shkruar shqip, me SH e jo sllavisht me Š. Ç’është kjo pikë e zezë?! Lexojmë në fejzbuk disa batuta që shkëmbehen midis të rinjvet çamë dhe një pale tjetër, që s’dihet se nga janë. Kjo pala tjetër u thotë bashkëkombësvet të vet çamë: “Mirë jua ka bërë Napolon Zerva! Duhej t’ju kish shfarosur të gjithvet!” Vazhdojnë batutat me të shara nga më vulgaret dhe prapë s’ka si të mos na dridhet shpirti: Ç’është kjo pikë e zezë?! Ç’është kjo kolerë!?

Megjithatë, detyra e të mençurvet nuk është t’i ndezë gjakrat negativisht e shkatërrimisht. Detyra e të mençurvet është t’i ndezë gjakrat pozitivisht, me frymë ndërtuese e jo shkatërruese. Ç’duhet bërë që gjuha shqipe të mos konsiderohet gjuhë kolere, sepse gjuha shqipe nuk është tillë?! Ç’duhet bërë që Kombi ynë të mos konsiderohet prej vetë nesh, prej vetë shqiptarëvet, si një komb i padëshirueshëm? Ç’duhet bërë që kombi ynë të mos urrehet prej vetë nesh? Fenomenet e asimilimit janë të pranishëm në një numër të madh kombesh, sidomos në kombet e prapambetur. Por ata askund nuk shfaqen kaq katastrofikë sa ç’po ndodh me Kombin tonë.

Dikush, madje shumica e teoricienëvet tanë, thotë që e keqja na vjen prej fqinjëvet. Është e vërtetë që fqinjët tanë janë agresivë, janë denigrues, janë strategë dhe takticienë të kurdisur kundër Kombit tonë, janë, më në fund, edhe masakrues nga më të përbindshmit. Por prapë nuk mund të pranohet që fenomeni i të shkërmoqurit tonë, kaq të ngjashëm me një organizëm që e dekompozon lebra, na vjen i tëri prej fqinjëvet. E thamë pak parë në lidhje me Petro Ninin, me Papa Kristo Negovanin dhe me Atë Leonad Tagajn. Faji, kolera, lebra, gjenden brenda nesh! Gjuha shqipe është një thesar me vlera të rralla, me të cilën do të krenohej kushdo që ta kish fatin ta ketë këtë gjuhë të vetën. Kombi ynë është një pasuri e pazëvendësueshme në krejjt kulturën dhe historinë Europës. Po kolera ku është? Kolera jemi ne vetë! Murtaja jemi ne vetë! Këto sëmundje gjenden brenda trupit tonë dhe është koha që, më në fund, ta krijojmë SHKENCËRISHT sistemin tonë të IMUNITETIT.

Ashtu siç kemi disa dhjetëra mijë mjekë e infermierë, për të na mbrojtur me vaksinime dhe për të na shëruar nga virozat e ndryshme, nga barku i keq, nga tuberkulozi, nga zgjebja, nga sëmundjet veneriane, ashtu Kombi Shqiptar ka nevojë për nja 100 mijë profilaksues dhe mjekues të qenies së vet kombëtare. Kombi ynë ka nevojë për nja 100 mijë a më shumë predikues dhe propagandues të gjuhës shqipe dhe të krejt vleravet tona etnokulturore e historike. Pa zhurmë, pa anatema, pa stresime dhe pa ngërçe.

Mund të na dalin me këtë rast gjithfarë teoricienësh (sepse ne nuk vuajmë nga mungesa e teoricienëvet) dhe të na thonë, me një logjikë fare të thjeshtëzuar: Ne e kemi armatën e mësuesvet dhe të pedagogëvet, për të na i kryer këto punë. Për edukimin patriotik të fëmijëvet dhe për të afirmuar vlerat tona kombëtare. Kemi median e shkruar, përhapur si asnjëherë tjetër, kemi median elektronike, një mundësi që njerëzimi (e rrjedhimisht as ne) s’e ka pasur kurrë më parë. Kemi ambasadat tona gjithandej. Ne u themi të këtillë teoricienëve semplicizues dhe nënvleftësues të një këtillë gangrene, e cila po e çon drejt tjetërsimit nacional më shumë se gjysmën e Kombit tonë, se vërtet i kemi këto mundësira, por, ndërsa Greku e Turku hapin shkolla greke e turke për shqiptarët këtu në Shqipëri, ne (me gjithë këto “mundësira”!), s’po jemi në gjendje të çojmë as 5 abetare, në Athinë apo në Stamboll. Madje as në Shkup, as në Ulqin, as në Bujanovc. Dhe s’po jemi në gjendje të mbajmë gjallë një Nokshiq e një Medvegjë. Edhe grekët e kanë armatën e mësuesvet e të pedagogëvet, kanë median, kanë diplomacinë, por ata kanë edhe PRIFTËRINJTË, të cilët, qysh prej rrëzimit të Zeusit, s’e kanë përdorur për gjë tjetër Jezusin, veç për të propaganduar e përjetësuar gjuhën greke. Grekët i kanë pedagogët dhe mësuesit, por qeveritë e tyre betohen para klerikëvet me mjekërr, pikërisht para atyre që ua ruajnë gjuhën greke. Ua ruajnë gjuhën greke jo vetëm në Greqi, por edhe në Shqipëri. Në këta kushte, ne jemi të detyruar të kërkojmë rrugë, natyrisht, jo rrugë konservatore, siç i kanë fqinjët tanë, sërbë, turq e grekë, por të atilla rrugë që të mund t’u përgjigjen me efikasitetin e duhur sfidavet TË RRËZIKSHME të shekullit XXI.

Gjokë Dabaj

46 Comments

  1. Pra,mallkue njai bir shqyptari
    Qe kete gjuhe te Perendise,
    Trashigim qe na la i Pari,
    Trashigim sia len ai fmise;
    Qe perbuze kete gjuhe hyjnore;
    Flet e te veten len mbas dore….

  2. Gjendja eshte e tille, ashtu si e pershkruan autori, pasi ne kemi antishqiptaret ne pushtet ne cdo skaj dhe cdo kolltuk te vendeve tona.

  3. pervec te gjitha ketyre, na vjen turp te flasim shqip …..e kujt?
    perfaqesuesit e elites politike shqiptare ne Mal te Zi, nuk i drejtohen ne gjuhen shqipe votuesve shqiptar

    e pse?
    qe te duken pro malazez
    turp te na vine o njerez

    gjuha jone vertete nu eshte kolere por ne jemi kolera e vetvetes

  4. Gjuha jonë sa e mirë
    Sa e ëmbël sa e gjërë
    Sa e lehtë sa e lirë
    Sa e bukur sa e vlerë
    Të gjithë duhet të jemi krenarë dhe në respekt të vazhdueshëm për Gjuhen Shqipe dhe Alfabetine saj, për rrugen e vështirë që ajo ka ndjekur deri në sanksionimin e plotë të saj ku mishërohen emocionet dhe vlerat më njerëzore të shqiptarëve si në vendin amë Shqipëri ashtu edhe kudo ato ndodhen. Mirënjohje e thellë për të gjithë ata që vunë themelet e Gjuhës Shqipe dhe të këtij Alfabeti në të folur e në të shkruar.
    Ja çfarë ka shkruar për gjuhen shqipe disa mendimtarë vendas e të huaj. HOLGER PEDERSEN: ” Gjuha Shqipe është i vetmi mjet i ndriçimit dhe i përparimit moral. Ajo është një gjuhë e fuqishme dhe e bukur që duhet të jetë krenaria e folësve të saj dhe një mjet i shenjtë për zhvillimin kulturor dhe intelektual të kombit të vjetër shqiptarë “.
    FILIP SHIROKA: “Kurrë nuk kemi të drejtë të quhemi komb i qytetëruar, sado që të mësojmë gjuhë të huaja, sepse kombi nuk pasqyrohet vetëm me mësimin e gjuhëve të huaja, por me mësimin e gjuhës së vet shqipe”.
    MIT’HAT FRASHËRI: ” Themelin e diturisë dhe të atdhetarisë e përbën gjuha shqipe “.
    GJERGJ FISHTA: ” Gjuha Shqipe ka aq pasuri fjalësh e është e ardhme e plot gjallëri e jetë, sa mund të përkthehen në të klasikët e çdo kombi, e çdo kohe “.
    IDRI AJETI: ” Gjuha letrare shqipe s’është vetëm thesari i kulturës tonë, por edhe mjet i fortë për mbrojtjen e etnisë shqiptare “.
    EQREM ÇABEJ: ” Gjuha është sendi më i çmuar i një populli dhe për popullin shqiptar gjuha shqipe është i vetmi thesar “.
    Q. MURATI: ” Larg gjuhës shqipe, larg të qënit shqiptar “.
    GJOVALIN SHKURTAJ: ” Mbrojtja e gjuhës shqipe është detyrë dhe peng nderi për çdo shqiptar “.
    TAHIR ZAVALANI:”E mjera shqipe, ç’i punojnë e nuk ka gjuhë të ankohet “.
    NONDA BULKA: ” Zot! Jepu shqiptarëve vullnet dhe logjikë që të flasin shqip të paktën kur janë në Shqipëri. Se siç kanë zënë disa, shpejt a vonë do ta bëjnë atdheun babiloni gjuhësh, ku s’do ta marrë vesh qeni të zonë”.
    Ndërsa pë ta mbyllur këtë koment timin dua të shkruaj disa vargje të të madhit Ndre Mjeda që i mallëngjyer nga arritjet e Kongresit të Manastirit shkroj aty për aty këto vargje: Përmbë za që lshon bylbyli,
    gjuha shqipe m’shum gullon,
    përmbi erë që jep zymbyli,
    pa da zemrën ma ngushllon.
    ……………………………………………..
    Geg’ e Toskë, Malsi jallia,
    janë nji komb m’u da s’duron,
    fund e maje nji a Shipnija,
    e një gjuhë t’gjith na bashkon.
    Me respekt për gjithë shqiptarët kudo që janë e të jemi kurdoherë të bashkuar për kombin, gjuhën e gjakun e përbashkët që kemi. Sytki Ndrecaj

    • Gjithmon kam dijt se Shqipja ka tre dialekta e t’parën here lexova prej dikuj se e ka mênimin e têm.Toskisht,Gegnisht e Malësorçja. Faleminerës Z.Sytki Ndrecaj.

  5. Kush âsht ky njeri çi pona kritikon kur gati 100 her ka përmêt jektû fjalt e huoja e ne pona pëson se si duhet me pajt g’jûhën Shqipe.Thuoni jektij njerit dete pësoj masparit aj me kûvêt Shqip e deti përkthej ato fjalt e huoja n’g’jûhën Shqipe ater me pësua dikan tjetër.Âsht barrej me dal me jekso marrijash e vet nuk e neron drejtshkrimin.

  6. Jo pushtetaret nuk na e kan fajin per gjuhe, ky asht faj i chdonjenit prej nesh, s’parit i pridve te cilet nuk e flasin gjuhen shqipe ne shpi me fmi. Pushtetaret noshta kan faj per tjera gjana, por jo aq sa i tretirasim na. Me chka po i joshim na qe te jen te mire, apor tye “qit gur e dru” ne ta ne chdo rast. Fjalt qe folen per ta jektu nuk na chojne uj ne mulli as i pik. E pra dikush duhet te jete i mire. Na te shkretet kujtojm se i kemi shkijet ma te mire, ater chohena e i “flligim” tanet. Dje lexova ktu nga njani ketu per nje prej politikanve tone: thote aj rre e rre e rre, kurr nuk dite me nale pa di kurrgja, vech pse ja ka qefi me fol te keqen. E bash une mundem me vertetue te kunderten e asaje qe shkruete.

  7. Gjuha Shqipe

    Prej kesaj tokë e ne qiell,  po hipe,
    Nuk ka gjuhe, si gjuha shqipe,
    Gjuhe e bukur, gjuhe gastare,
    Dale prej rrenjesh mijevjecare,
    Gjuhe mbretnore, gjuhe e Zotit,
    Prej antiket e n’dite te sodit,
    Gjuhe e falun per shqiptare
    Gjuha e vajit e lotit te pare,
    Gjuhe e gazit te gjinit te nanes,
    Gjuhe e kenges, gjuhe e gjames
    Gjuha e shkabes dykrenare,
    Gjuha e pushkeve clirimtare,
    Gjuhe flijimit per atedhe,
    Gjuha e trimit Skenderbe,
    Gjuha e vjeter e Buzukut,
    Gjuhe qe flitej ne drite bishtukut,
    Se tjeter drite nata nuk kishte,
    Vec kandil a noj dru pishe,
    Kjo ashte gjuhe qe na e mesoi nana,
    Gjuhe qe pret ne qafe sulltana,
    Qe cmende Pashen, ate zaptues vendit,
    Nga dredhite e Nores se Kelmendit,
    Gjuhe flamurit te liruem,
    Pas pese shekujsh te robnuem,
    Gjuhe qe mbron nerin e votres,
    Gjuhe qe mbjelle dashni rreth sofres,
    Gjuhe qe te hap zemren bujare,
    Gjuhe qe lidhe besen shqiptare,
    Gjuhe qe ndale gjaqet pa faje,
    Gjuhe qe con mikun der n’ maje,
    Gjuhe e lutjes tek Hyjnia,
    Gjuhe qe kupton Perendia,
    Gjuhe e rraces tone shqiptare,
    Qe mos te mbetet rrace qyqare,
    Shtate milion e ma pertej,
    Sa tu rrjedhin gjak nder dej,
    Ashte ma e mira deshmitare,
    Per ndoj fryme, e dere shqiptare,
    Ajo ruan rrenjet e gjakut,
    Ajo ruan kufijte e prakut,
    Kjo ashte gjuha e Naimit,
    Qe ia dha kengen bylbylit,
    Gjuha e Fishtes dhe Lahutes,
    Qe ushton ne cdo cep te botes,
    Me ate gjuhe iu drejtue Zotit,
    “Co ni rrefe per te kthjellet te motit,
    Me i ndale turr…, diplomacise,
    Kah copton pjeset e Shqipnise!”,
    Po kjo gjuhe qe ne Vloren trime,
    Gjithe shqiptareve u shpreh urime,
    Kjo ashte gjuhe e mosdurimit,
    Ndaj sundimit, ndaj nenshtrimit,
    Se me shekuj imperite,
    Me shqiptare s’kane mujte me qite,
    Kjo ashte gjuhe qe te djeg si zjarri,
    Kure durimin e humbe shqiptari,
    Por ashte gjuhe qe e flet me zemer,
    Cdo shqiptarit i jep emer,
    Kesaj  fortese, keto t’ pese shtylla,
    Ia bajne famen me pese ylla,
    Shqip, Shqiponje edhe Shqipni,
    Shqipetare dhe Shqiptar-i
    Kjo eshte gjuha jone e lashte,
    E bukur, sa gjithe tjerat bashke,
    Gjuhe e dhane prej perendise,
    E madheshtise dhe krenarise,
    E kush perbuze edhe perqeshte,
    Kurre mallkimi, mos iu hjekte!

  8. Të lumtë Gjokë Dabaj për këtë trajtim të shkëlqyer dhe me vend. Jeni një intelektual me merita dhe një atdhetar i dëshmuar për çka meritoni respektin dhe admirimin e shqiptarve dhe të vendlindjes që Ju lindi.

    Gjuha shqipe është një gjuhe aq e vjetër sa është tejet e vështirë të përcaktohet lashtësia e saj. Asnjë gjuhë në botë nuk është e ngjajshme dhe e përafërt me të. Këto karakteristika e bëjnë atë unikale dhe të veçantë në universin e gjuhëve të familjes gjithëbotërore.

    Fuqia e paspjegueshme e popillit tonë që e ruajti gjuhën e vet në kushtet e okupimeve shekullore, rezultoi që mbijetueme si popull dhe erdhëm deri në ditet e sotme të paasimiluar.

    Prandaj gjuhën shqipe duhet t’a vendosim në ballinën e merituar të panteonit kombëtar si gjënë më të shenjtë që kemi.

  9. SYTKI, ENDE NUK KEMI PERGJEGJE SE NE MOS E KE PYET SALIUN A KA PERU VENDIMIN PER NDERTIMIN E PERMENDORES TE DED GJO LULIT

    Sygjerim: Thuaji qe Deda i ka drejtua gypin dhe plumbat Turqise e jo shqipetareve

    Gjoke, te lumte penda. Te kisha patur profesor te vertete. Patriot te vertete. Gjuhtare por edhe patriot dhe politicient.

    Edhe nje here, te lumte penda. Poshte tradhetaret e Malesise. Pash nerin na i perpilo edhe disa vargje per ata qe po pengojne bashkimin e partive shqipetare.

    Pash zotin na u kethe ne Malesi. Mos vuaj ne mergim. Eshte dam te mos perdorim talentin tend ne Malesi.

    • Metevertete, me duket edhe mua se e kam shkrua mire, por edhe ti Pentagon ma ke vleresua dhe luvdua punen me plote zemer. FALEMINDERIT!

  10. PO ASHTU ASHT DAME MOS ME KJEN EDHE GRECHE TRIESHI SE AJ PO DIJKA EDHE ME FAKTE GJANAT E JO SI DISA TEVEQEL AJ KJEKA DAM AT DIJENI E ATE PATRIOTIZEM MOSE ME PERDOR KTU TE NE NE MALSI GEZIME

  11. PO ASHTU ASHT DAME MOS ME KJEN EDHE GRECHE TRIESHI SE AJ PO DIJKA EDHE ME FAKTE GJANAT E JO SI DISA TEVEQEL AJ KJEKA DAM AT DIJENI E ATE PATRIOTIZEM MOSE ME PERDOR KTU TE NE NE MALSI GEZIME

  12. Pershendetje o I madhi Gjoke Dabaj
    Si gjithhere edhe tash po jep kontributin tend per komb e atdhe
    te lumt e lavdija te qofte.

  13. Ti dechiq Je I Vogel per Grechen .
    Njerzit e medhej merren me Pune te medha ,gjithmon Patriotat Kane Vepraua prej mergimit, se prej atej shihen gjerat ma qart dhe kontributi eshte me I madh, dhe per ate lene Grechen atje ne merg(z)im. Me fal dechiq se te ranova Por Je I nalt e duron.haha
    Tung e ja Kalosh mir

  14. Gjuha shqipe ka 2 dialekte: Gegënishten dhe Toskënishten.
    Por te dy dialektet kan nën-variatet, si psh gegënishtja varianti i rrethinës së Shkodrës dhe Malësisë së madhe. Por ky nuk eshte dialekt por variant i gegnishtes.
    Kët e din tgjith ata qe duen me dijt, edhe ata qe nuk kan shkua ne shkoll fillore

    • O i neruoshimi camaj Belda ti ke shkua ën shkoll para se ke le e para se t’ka pësua nâna me kûvêt.Gjûhën e pësojn fëmija sa e dij vet, prej nânet pa shkua ën shkoll e i thon gjûha e NÂNËS.Gjermani e ka gjûn i thon Hochdeutsch,por shetite qysh Bayernit e deri Schliesholstein,keme pa se tân e pajn dialektin e vet.Dig’joji politikanat,edhe Prof.Dr. Badin Wurtenberg e t’Bayernit e keme pa se nuk trypnohen dialektit s’vet si Malësort.Mos me përmêt Shvicën se ni e din gjermanishten atje nuk kemei marrvesh.Çoje i Malësor çi nuk e ka marua shkollen fîlllore atje ën Geg pak thell pota nap besë se shtir kan meu marrvesh,për drejtshkrim mos me përmêt aspak.Pse nuk e marrvesh vet 50% TV e Kosovës,ase ma afër Mozaikun n’TVCG.Atje përsipër e kam shkrua se i kam nijeh fjalt e huoja t’jektij njerit çi pona pëson me kûvêt Shqip.Dete pastrojn ata masparit gjûhën Shqipe prej gjûhes huoj atar de t’na pësojn ne i neruoshimi camaj.Edhe iher,gjithkush pëson me kûvêt prej nânet e jo prej shkollet e at g’jûh duhet me nerua e jo meju trypnua!!!!

      • Dod mos fol ashtu me perulje si me ken fmi i keq. Sjellu ashtu si te hije e mosha qe ke.
        Para se kam le nuk kam shkua en shkoll as msua shqip Dod por pasi kam le, to me u rrit e to me msua prej familjes e ater kam vazhdua edhe ne shkoll.
        Cfar gjuhet muj me msua dikush prej nanet e bela ajo nana ska dit as me shkrua emnin e vet, e edhe at gjuh qe e ka msua e ka msua prej njerzve qe nuk e kan dit gjuhen, e ajo pra asht gjys gjuhet Dod.
        Ti nuk e merr vesh TV e Kosovs sepse gjuhen e ke msua bash ashtu si e thach, prej njerzve qe nuk e kan dijt vetem gjysen e gjuhes. Sikur te kishe vazhdua me msua edhe prej shkolls e njerzve qe e dijn krejt gjuhen ater sigurisht kishe me kuptua TV e Prishtins, Tirans, Shkoders, Shkupit etj.
        Pajtohem me ty vec kur thua se gjuha shqipe ka nevoj per reform e pastrim, por aty ke nevoj edhe ti e shum malsor tjer per shum fjal qe nuk dijn as mej fol as mej shkrua. Ti zdin vendit ku ke le me ja shkrua emnin por e shkrua MalesiJa. E pra hala kurrku ne asnji liber dhe asnji dokument nuk e kam pa me J, as ne librat e Gjergj Fishtes, por Malësia, Malsia apo Malcia. E pra Gjergji e ka fol e shkrua shqipen 100% te dialektit Gegë. Vetem ti edhe shkijet i thon MalesiJa.
        Ma gjej diku i liber a dokumetn shqip ku shkrua ashtu, ater pot lypi falje.
        Gjithashtu ma gjej diku ku shkrua se malesorçja asht dialekt i gjuhes shqipe.
        Ni ke vendos ti me e chtua si dialekt i gjuhes shqipe, ater na kaxo e nisu per institucionet albanologjike se ti si expert i albanologjis sigurisht ke me gjet vend aty e ke me na e krijua jo vetem dialektin malsorçe por gjuhen malsore. Por ti sigurisht nuk din as cka dmth DIALEKT. Me ken ashtu si po thua ti ater shqipja kishte mej pas mas paktit jaj 300 dialekte, ose ma mir me than per cdo katund ose rajon 1 dialekt, por atz rrin dallimi ne mes dialektit dhe nendialekt apo variant i dialektit.
        Gjynaf asht njeri si ti, me tan ket dijeni, vullnet e kamngulje mos me pa doktorua e sot me ba revolucion en shqiptarizem.

        • I Albanolog me êmën Camaj kapa tha t’lumt ju Malësor se e kini ruojt dialektin,se dialekti i Malësorit asht temeli i gjûhes Shqipe.Vet e dij se jâm tepër i vogël me luftua me ju çi kini shkolla t’nalta kush i trypnohet dialektit aj i trypnohet edhe nânet e babet.DILEKT i thon edhe Gjermant ater edi se çka don me thân. Ma përkthe ater nuk kam me shkrua ma por për mua nuk asht meu habit por pse e shkruoni ju dialekt kur e dini mir Shqipen.Ti po pahej veç me mua e nuk po she se si po kûvêt jeky çi poe përmêt kolerën ën g’jûhën Shqipe e aj i flet gati 100her fjalt e huoja.Ti jektu po thua i moshëm e jo i moçim. Pse a t’vjen barrej a ke harrua por e besoj se jâra e tjetra jan Shqip.Shkjenishtja nuk ka êmën për Malësi por i thon si na,e tash a asht me J apa J nuk asht gabim i math.Për mua asht ma gabim Malcia.Ed BASH si e shkrove ti asht Shkijenisht,zakon, çudija, mos mei përmêt jato çi i ka shkrua autori. Ti po thua se nâna e ka pësua g’jûhën prej nijerzvet,pash besën a pom kallzon prej kuj e ke pësua ti

          • Dod jarani po ai sigurisht tka than tlumt se malsort e kan ruajt dialektin Gegë e ti e ke kuptua se tka than se malësorçja asht dialekt. Ose bela edhe tka than dialektin malsorçe çi me pas ti ma kollaj me kuptua e çka nënkupton dialektin gegë. Malësorçja nuk asht dialekt por asht variant i dialektit Gegë ose munesh edhe me than nëndialktit gegë. Kur te bajsh ti malësorçen dialekt ose bela e ban edhe gjuhë en veti ater ke me mbet en histori.
            Ti ktu shkrua maj shumti, edhe na kem msua ka diçka prej tejet. Po pash zotën a ke msua ti hala prej kujt noj sen? Mduket se jo se gjithmon veç ije kunder gjithkujt edhe kunder gjithçkahit.
            Pak kush merret me ata çka thua ti. Pak kush ban polemik me ty sepse e kan pa se asht kot e vet hajvani skam çka mat mëçim me ba ater shkruhem me ty kot.

          • prej njerzve tpa ditun Dod. jata kam than. msoje zanatin prej atij çi nuk e din ater paramenoje sa mir ke me dit. e jo ma sa mir ke me mujt me msua dikan tjeter.
            Rrnoshin delmet e desht

  15. GjOKE GOJCAJ te pershendes perzemersisht,vertete bukur i paske thure keto vargje dhe shifet qarte se burojne nga zemra atdhetare,me pelqyen shume ashtu edhe si shkrimet e me perparshme qe me te vertete ishin te qelluara.
    Nganjehere mund edhe te mos pajtohemi por smira dhe gjelozia nuk guxon te na kaploje prandaj duhet te jemi real dhe per hire ceshtjes Madhore Shqiptare te avitemi dhe te bashkpunojme brenda mundesive tona.
    Tung dhe suksese.

    • Z. GRECHE TRIESHI,
      Ti e di me ke po flet, por une jo, megjithese me shkon mendja tek nj person me te cilin kam pase bisede mjafte te gjalle perpara nje muaji.
      Te pershendes edhe une ty dhe me duket se njerzit me te cilet kombinoj ne 50% e me shume, i kam nje brez me afer! Thirrja jote per te ruajt veten nga smira e xhelozia, nese eshte thirrje gjithenjerzore, eshte ne rregull dhe ashtu mendoj edhe une. Pikerisht, shoh qe shume njerez vuajne nga ajo sindrome dhe eshte nje sindrome e perhapur ne gjithe boten, por te shqiptaret ndoshta edhe me shume. Kush i shpeton kesaj gjeje ashte vertete i fuqishem. Ti Greche po thua duhet te avitemi dhe une pajtohem me ty, porse nuk ta di adresen as identitetin , kurse une qe po te jap edhe numrin: 1.646.261.4873.
      Heren tjeter te shkruaj edhe adresen e plote.
      Faleminderit!

  16. O LEONE neve nuk po kem nevoj me ranua jari tjetrit ase mej lyp falje

    Se permenda GRECHEN nuk ja dije profesjonin e tij por lexova ata chka ka shkrua mua mu pelqye se kin gjanat me fakte e me data
    Por ti nuk bjen dakort ata ash t dich tjeter ste pelqen apo ndoshta e mendon se nuk jan te sakta Ata asht problemi yte e jo emi
    Na ketu chi shkruajm nukk i kem marua shkollat politike por shprehim mendimet TONA GEZIME

  17. O Cemi
    Vertet Je i kthiellt si cemi ,Por ne qofte se e njeh Doden teper shume I kushton kohe e merrej me te.
    Plakun e ka marr menja ne qaf thot nje fjal e vjeter,keshtu qe komentet e tij Jane te lodhuna.
    Tung cemi

  18. Dechiqo
    Po ku e lexove ate histori qe te pelqeu aqe fort ,aj ne kyt faqe se ka shkrue
    ndoshta ta ka postua ne shpi
    mos u idhno decho,se ketu gja pertimet nuk eshte
    me nderime dechiq legjenda

  19. Cemi
    Te lutem me fal se gabova te ndrrova me Camaj te kerkon falje .1000 000
    here .
    Me shprese se Gjeje mirkuptim tek ti perzemersisht te pershendes
    I krejt teksti I dedikohet Camaj
    Tung

  20. Gjoke Gojchaj e Greche Trieshi,e pachi perhajr godin ( probatinin)
    Shiqyr zotit se su pashka pa Paj gjat aj mospajtim vech nje muoj.
    I cili po na e paguani darken ne ciao (qao) Gjoke menoj se Ty te bjen se ije I hot.haha kjo kje pak humor, gjithsesi pershendetje per te dy
    ja kaloshi Mir

  21. II Neruashmi LEONE

    Sich thot DODGJEKA nuk e pach fjalen per ket faqe per GRECHE TRIESHIN
    pore per com te perparme Se kje fjala per GJOK GOJCHAJ thoshte ni com atje para HAJDE NE MALSI SE JU NA LYPI KHA Pas ati com kje fjala per GRECHE TRIESHIN Nuk e dije chfar profesjonit kan Me duket se njohin politiken edhe gjuhen Se jata rrezhda chi shkruate GJ G dalin prej mallit shpirtite astu edhe per GJOK DABAJ meriton rrespekt
    per gjuhen Keto gjana chi ceku per ghuh po bajn per dit ne jeten e perditshmete ne KJO ASHT TYRP EDHE MORE DOD GJEKA MEJ KRITIKUA NJERZIT CHI BAJN PER TE MIREN E POPULLIT E TE GJUHES NUK ASHT MIR GEZIME

  22. I nderuar Pentagon ( uroj që së paku të jesh shqiptar me emër, gjak e me tradita e jo agjent 007 i strehuar te Pentagoni ). Sytki Ndrecaj kurrë nuk ka patur frikë apo nevojë që të marri leje as tek Berisha, as tek Nano, as tek Enveri kur ka qënë e drejta ta thotë fjalen e lirë qoftë me gojë apo me shkrim pasi rrjedh nga një familje patriotike shqiptare me rrënjë, trung e degë. Jam i bindur se njohjet dhe puna ime jo vetëm në drejtim të institucionit të N/Prefektit të trevës më të nderuar shqiptare siç është Malësia e Madhe por edhe kur kam qënë student, edhe kur kam drejtuar fare i ri Komunën e Gruemirës kam dhënë e do jap edhe në të ardhmen gjithçka për Malësinë e Madhe e jo vetëm unë por gjithë paraardhësit e familjes e fisit tim duke folur edhe në emër të brezave që do vijnë. Unë e kam patur dhe e kam për nder që jam malësor duke mos fshehur emër, atësi e mbiemër biles nuk kam marrë leje as atëherë kur unë kam qendruar me ditë të tëra dhe nen presion të agjentëve malazez kur bëra për të paren herë bashkimin e forcave politike shqiptare në Komunen e Tuzit në Maj të vitit 2010, duke menduar për më të miren e mundshme të malësorëve atje e që për fat të keq ( ndoshta disa patriot të kallepit 007 ) nuk e votuan Kualicionin për Malësi se kështu ishin të porositur ( nuk ju akuzoj ju ? ). Nuk kemi marrë leje askujt as kur nga radhët e fisit tim kanë qënë luftetarë të UÇK-së krah për krah me Hashim Thaçin, Ramush Haredinaj, Fatmir Limaj, Jakup Krasniqin etj. etj. drejtues të luftës në Kosovë në vitet 1998-1999. Nuk kemi marrë leje as atëherë kur axha im Artisti i Merituar patrioti dhe atdhetari i flaktë i çështjes kombëtare shqiptare Sali Mani ( Ndrecaj ) këndonte në vitin 1980 në Prishtinë nen vezhgimin dhe terrorin e agjentëve të UDB-esë këngen ” Mir se t’gjej Kosova trime “……………….. . O kreshnike e bujare/ E trimnive legjendare/ Po t’këndon kjo zemra ime/ Mir se t’gjej Kosova trime. Megjithëse e kam deklaruar edhe në media vizive e të shkruara unë po e ritheksoj se kam dërguar letër Ministrit të Kulturës për të nderuar vepren e Ded Gjon Lulit si legjendar i trevës së Malësisë së Madhe duke i bërë një bust madhështor e akoma nuk i kam humbur shpresat. I thashë këto më sipër jo për tu mburrur pasi tashmë më njeh gjithë treva ime e dashur ( Malësia e Madhe ) por për tu treguar ju dhe një personi tjetër po me pseudonim në një koment të një shkrimi të mëparshëm se nuk e kam zakon para askujt të gjunjëzohem e se do jem konsekuent në qendrimet e mia të kurdohershme, qendrime këto që kanë të bëjnë me morali tim të pastër, të atdhedashurisë dhe kundër të gjithë atyre që janë apo punojnë në dëm të interesave të Malësisë, Shqipërisë, trevave autoktone shqiptare dhe shqiptarëve të kudondodhur. Kam ndikuar e do ndikoj kurdoherë sa të kem frymen gjadhë vetëm për bashkim, vëllazërim, paqe e humanizem për Malësinë e për malësorët, për Shqipërinë e për shqiptarët. U kërkoj falje të gjithëve n.q.s e kam zgjatur shumë këtë koment. Me respekt për gjithë shqiptarët kudo që ndodhen me emër, atësi e mbiemër …. me gjak, gjuhë e traditë …. pa dallim feje, krahine e ideje nga bashkëshqiptari Sytki Abdyl Ndrecaj Koplik, Malësi e Madhe, Shqipëri.

  23. Sytki,

    Nuk e dij perse nervozoheni kur fjala ishte per ate qe mundon gjithe Shqioetarer e Malesise po edhe patriotet e vertete ane e mbane trojeve shqipetare. Faleminderit, ne pergjegjen Tuaj. Kuptova qe i keni shkrua nje leter Ministrise te Kultures lidhur me permendoren e Ded Gjon Lulit. A eshte pak,po sipas mendimit tim. Dede Gjon Luli eshte nje nder figurat me te njohura ne historine e kombit Shqioetare. Plus prej Malesise te Madhe. Nenperfekt i te ciles ini. Jo nje leter por edhe akte te tjera paqesore ishte dashte te organizohen kunder ketij aktit te tyrpshem te Sali Berishes. E posacerisht nga ju Zoteri, qe i takoni nje familje te njohur ne gjithshqiptarizem.

    Jo vetem me kete akt, por, edhe me perkrahje te pa rezervuashme poitikes gjenocide te Dukanovic ndaj Malesise, Ju si Nenperfekt te Malesise te Madhe, eshte dashte edhe duhet te ngritish zerin nga ky akt i tyrpshem i Sali Berishe. Po qofte, edhe cmimi i pozites Tuaj.

    Buk ka pas nevoje, e edhe sot nuk ka nevoje, Saliu te i gjunjezohet nje presidenti te nje shteti me madhesi sa gjysma e Tiranes.

    Para vizites te fundit Malit te Zi, Sali Berisha deklaroje para: Gjukanovic, Vujanovic, Rocen dhe Krivokapic, peta kater here, se Shqioetaret ne Mal te Zi i kan te gjitha te drejtat.

    Ne gjuhen e thjeshte ketij acti i thone: ACCOMPICE KN THE COMMISION OF THE CRIME- Bashkepuntore ne kryemjen e krimit.

  24. Pera, Zoteri Sytki, nuk e dije, se pse gjith ky medhef, ndaj nje pyetje legjitime, dhe me qellim te mire. Perkerahja e akteve te Saliut ndaj Malesise do te thote perkraheja e boshnjakizimit te Malesise. Ne mos ka ndegjua qifteline e Ferhat Dinoshes, qe i bjen me tela te rrejshem Amerikan. Jo, te garantoj, se Amerikanet kurr nuk kan perkrah apo nxitur boshnjakizumin e Malesise.

    Pra, Zoti Sytki, kishte qene me mire qe Saliu te kishte ndegjua qyfteline e patriotit dhe kyshrinit Tuaj Sali Manit. Mikut te madh e te dashur te Malesise nen Mal te Zi.

  25. Mos u mdhefosni o malsor se komuna, me shume te Mira tjera po na vjen, se
    Gjukanoviqi i ra pendeses per chdo gje te keqe qe na e ka ber,vendosi te rrefehet e shpirtgjeri p***r p****i me knaqsi ja, fali tana gjynafet ,a e kini pa foton e ketyne dy burravet kta ja h******n m…….n njari tjetri

  26. I nderuar Pentagon unë nuk e kam shkruar me mllef as për ju e as për asnjë person tjetër por se unë jam Sytki Abdyl Ndrecaj e nuk jam Sali Berisha. Detyra ime patriotike është të mbështes historinë e të parëve tanë me gjithë shpirt e zemër si dhe ta mbroj në çdo institucion shtetëror. Dhe faktet për këtë nuk kanë munguar n.q.s je në dijeni të aktivitetit tim shtetëror, politik dhe shoqëror. Kam qënë e jam haptazi mbështetës i Komunës së plotë të Tuzit me ligj e jo me referendum pasi i takon Malësisë komuna e plotë. Kam qënë e jam për më shumë liri e të drejta demokratike për gjithë shqiptarët në Mal të Zi. Kam qënë e jam që flamuri shqiptar të valvitet lirshëm në të gjitha trojet shqiptare në Mal të Zi e kudo. Kam qënë e jam që Ded Gjon Luli ta ketë bustin në mes të Tuzit e të Tiranës se për këto troje luftoj e dha jeten e tij ky luftetar i shquar i Malësisë e shqiptarisë. Kam qënë e jam që Muzeu Etnografik Malësia të marrë status të veçantë për ti shërbyer më mirë Etnografisë Shqiptare në përgjithësi e asaj malësore në veçanti. Unë jam N/Prefekt e jo ministër apo kryeministër apo edhe parlamentar për ta vendosur veton mbi çdo akt e megjithate unë siç të thashë nuk i kam humbur shpresat. Do kisha dashur të njiheshim personalisht që të pimë një kafe në këtë 100-vjetor të Shpalljes së Pavarsisë për të qënë sa më të bashkuar kudo ku ka shqiptar pa mllefe, pa dallime të tjera e ajo që më bën më të preokupuar tani në këtë bashkbisedim me ju është fakti se mesa po e kuptoj ju qenkeni malësor i Malësisë së Madhe. Duke qënë në natyren time paqësor dhe shumë vëllazëror në bashkbisedimet me të tjerët qofte ballë për ballë e qoftë në mjete elektronike unë të uroj gjitha të mirat ju, familjes tuaj dhe gjithë bashkmalësorëve e bashkshqiptarëve kudo që janë. Me respekt Sytki Ndrecaj

    • Mir e ke i neruoshimi Sytki, por çka na vije tan jeky kuvêt kur e kem ministrin për pakica e drejtat e popullit n’Mal t’Zi “SHQIPTAR” tash gati 20 vjet.
      I neruoshimi Camaj Malësija e Madhe asht Simboli i Shqiptarizmit e kimeu dasht me pa mashum respekt kur përmêt êmni i Malësis.
      Mos ëm pëso se si ka tha aj njeri, se vet jâm kên ën banes t’tij e kûvêt me tâ e jo ti,e dij mir se si ka tha.Merre shêmullin e Sllavet, gjithecilla republik e ka g’juhën e vet megjithse nuk dallohen aspak.Bosna,Srbija,Crna Gora e Kroacija.Ma dallim asht dërshe Malësorçes e drejtshkrimit se kroatishtes e Sllovenishtes. Lexoje librin e dyt t’Nik Gjetit se si i ka tha redaktorit para se ka dek::Shkruoje jâshtu si e kam shkrua vet, mos mi trno fjalt. A din pse?T’parin libër ja kan përkthye e nuk e kan shkrua si kûvêt Trijeshjani.Jâshtû m’ka tha edhe Martin Kol Pjetrushi,nuk i lâ mema çart dialektin têm. Ju t’rijt ini i tjetër shekull,as n’tok as n’qijell

      • po ti jashtu he dod daija thuej he burr i dheut. thuej se edhe malsorcja duhet me u ba gjuh en veti ashtu si gjuht e sllaveve. e mos i kjjoft kujt cka muj me i ra ne mend plakut. edhe shqipen me e nda en jaj 15 gjuh ashtu si sllavt qe edhe pse flasin tnjajten gjuh me ka 5-6 fjal chi i kan ndrrua me qellim vetem per me e thirr gjuh en veti.
        po a din pse e kan ka ba ata at gja? prej urrejtjet chi kan per njari tjetrin per ata edhe srbt, kroat, malazez e boshnjak e kan gjuhen e vet e tan e flasin tnjajten barabar me ka 5-6 fjal chi i ka krijua dje.
        e mos i kjoft kuj si i bien njerit trut en qaf

  27. dod kryetari i komuns demeke te malsis fran lulgjuri tka propozua me tba ambasadori i malsis en hrvati.
    ti krijoje gjuhen malsorce edhe baj gati letrat per me na e pranua. mos harro edhe me dizajnua i flamur tri per malsin se nuk mujm me pa isoj si shqipnia.
    hajde dod hajde 🙂
    po cka kishe me ba ti mos me hup kohen ktu to me shkrua? ti kite me u da me jau dhan penzijonin jektyne djlmochave chi e pajn ket portal e chi tlajn me shkrua

  28. Vet poe lypi dialektin e jo g’jûhën.Sllavt jan tan i kom veç se i kan trnoa fejat si na Shqiptart prej Ilirit, e din si vet barabar.Ti i thua nânës nëna,shnedes i thua shëndetja,dijetarit i thua shkencor Malësort thon nâtja e mir e ju thoni mir mëngjes etj etj dadhime t’mdha a po.Çka i shkon flamurit , jo i neruoshimi Camaj Malësija e ka flamurin e Malësis e Ded Gjon Lulit Kuq e Zi e Malësija nuk asht hala Kosova çi ka trnua kom e flamur.Vet jam ambasador jektu tash 52 vjet e nuk asht nevoja mem vû kush.

    • Dod dialektin lype aty ku lypet. Ti e din se ktu ske cka me lyp. Kur ti rregullosh punt ater hajde na kaxo. dmth e pranove se ai dialekt nuk egziston hala si dialekt en veti sa po thua po e lyp. mir.
      Malesia e shqiptaria e kan flamurin e Gjergj Kastriotit, nuk e kem flamurin 100 vjech por disa shekujsh.
      Kosova e ka flamurin shtetnor te imponuem ashtu sic ja kanpa imponua Shqipnis kufijt. Por e ka flamurin kombtar kuq e zi.
      E mos fol marrina se asht barrej met pa kush po kush e ka ndrrua kombin? Kosova e ka ndrrua kombin? e more plak more plak po ku e ke mendjen?
      Ne kosov jan deklarua ma shum se 90% te kombsis shqiptare e tjert jan srb, turk e boshnjak.
      Po kqyr mos e ke ndrrua ti e pasardhsit tu kombsin se besa Kosova jo.
      A ke pasardhs ti? Si shkruhen ata per kombsi? Hrvata? A flasin shqip ata?  Ti me fol per shqiptart e Kosovs ehhh kuku plaku
      Po i kuj ije ken ti ambasador tash 52 vjet? i Jugosllavis a ?

  29. Per Sytki Ndrecaj, dhe Pentagonin e kam nje porosi. Pentagoni nga zemerimi qe ne 100 vjetorin e krijimit te shtetit shqiptar, nuk i esht dhan randesi e duhur shqiptareve te merituar te kombit tone si Ded Gjon Lulit apo Nikoll Kacorrit njeni pris i kryengritjes se Malsis se Madhe te mbishkodres kurse tjetri zavendes kryeminister ne qeverin e Vlores. Mendoj edhe une se e kan pas vendin keta burra te medhenj te kombit qe te u mbarohet nje permendore per ket 100 vjetor. Biles Ded Gjon Luli e ka edhe rrugen ne Tiran aty pran Piaces dhe ne rrugen qe mban emrin e tije do tye ishte e arsyeshme te ket edhe nje permendore. Nese qeveri shqiptare nuk ka pas te hodha e kishte sponzrue mergata shqiptare. Nga ju zoteri nenprefekt se bashku me prefektin e Malsis se Madhe duke qen edhe nga Malsia jon kemi pritur qe te na spjegoni me shum pse ?pse?pse? nuk esht ndermarr dicka e atidhe.Do te ishte me randesi te vecant edhe per faktin se Ded Gjon Luli i mbar shqiptaris ishte edhe nga pjeset e roberuara te kombit sot nen Malin e Zi, dhe qe aty ne Tuz pran kishes se Shna Ndout ja kan ndreq nje lapidar, sepse tjeter kun se pranojn, e tani si kunderpergjegje shteti shqiptar esht dashtur ta realizojn ket gje. Une jam i bindur se ju si bashkesi qe jeni me shkrim duhet te ja kishit propozue kryeministrit Sali Bersishes dhe aje le ta refuzoj ate kerkes, se paku ta keni me shkrim refuzimin e tije.Zoteri Sytki sa per ata qe e lexojn ket faqe duhet te dihet nje fakt se te ndierin Axhen tuej Sali Manin e kan nderua dhe respektua Malsoret si askend tjeter, e sidomos Malsoret e okupuar nen Malin e Zi. Ajo u pa me rastin e funeralit te tije ne Detroit si dhe perciedhjen e eshtrave ne Atedhe, ku kufoma u sjedhe dhe u bane homazhet ne Shkoder dhe u vorros me respekte ma te medha ne vendelindjen e tije. Nuk esht frig qe te kundershtosh te keqen, qoft qeverija apo kushdo tjeter. Jam i sigurt se edhe ju zoteri S.Ndreca e ndani ate mendim se nuk vepruen mir ne ket rast dhe ne malsoret jemi te irituar me sjedhen e qeveris shqiptare, biles injorimit qe ajo i ka ba mergates shqiptare ne kerkesen e te gjitha shoqatave qe jan derguar qeveris shqiptare, dhe ase sot asnje pergjegje vetm injorim nga ana e tyre.Kurse per juve si person kemi respekt se jeni munduar dhe po mundoheni per te miren dhe te mbaren e shqiptareve te okupuar ne mal te Zi. nuk duhet te ju thuhet faleminderit sepse ini vllau jon Malsor por me gjithe ate respekt, dhe mos ndalo qe se paku qeverija shqiptare te bejn ma teper per shqiptaret e okupuar ne trojet e veta stergjyshore te Malsis se madhe nen Malin e Zi. Te fala nga nje shok i juaji, besoj se do te kujtohem.

  30. I nderuari Gjoke Gojcaj sinqerisht desha te pergezoj per vjerrshen tuaj te bukure qe thure dhe nga emocioni ajo me shtyri qe te paraqitem permes ketij komenti.
    Une po te betohem ne Zot nuk jam personi qe ju mendoni,thirrja ime gjithenjerezore kishte per qellim zbutjen e toneve nepergjithsi te komentueseve dhe malesorve ne vecanti dhe vertete mendoje qe njerezit duhen te kene me shume rrespekt per njeri tjetrin per te miren e vetvehtes shoqerise dhe idealeve te Larta Kombtare.
    Shohe shume komentues ketu qa pa piken e nevojes perdorin fjale banale, fyejne njeri tjetrin dhe te tjeret deri sa derdhin edhe piken e fundit te nervave te veta,qarte shifet se kjo eshte nje sindrome qe ka nevoje per kurim.
    Une nuke kerkova pajtim me ju, nuk kemi nevoje te pajtohemi pasi nuk kemi as nje te keqe nderveti.
    Une do te vazhdoje te komentoj me MERIDIANIN dhe GJOKE GOJCAJ ashtu si te peraqiteni,vete i zghedhet keshtu dhe e imja eshte te rrespektoj vendimin tuaj, ashtu si vete vendosa te paraqitem me nofken GRECHE TRIESHI dhe ndoshta edhe une se shpejti do te vendosi te paraqitem me emer dhe mbiemer.
    Kryesisht njerezit me keta emra keshtu po shkruajne ketu dhe rrespekte te gjitheve.
    Pershendetje juvet dhe te gjithe atyre qe po shkruajne ketu ne kete forum.
    Suksese.

    • Jemi kuptuar z. Greche Trieshi.
      Mund te dalim per kafe dhe njoftohemi edhe me mire.
      Me nderime!

  31. I nderuar miku im. U jam mirënjohës ju dhe gjithë malësorve e shqiptarëve në gjitha trevat shqiptare e në vçanti atyre shqiptarëve në Mal të Zi për respektin që keni treguar jo vetëm duke e respektuar përsëgjalli Sali Manin por edhe për respektin e kontributin që dhatë në ceremoninë mortore në SHBA e duke e shoqëruar këtë ceremoni edhe në Vendlindjen e tij në Biriç të Madh, Malësi e Madhe ku tashmë prehet i qetë sipas edhe amanetit që ka lënë. Unë e kam kurajon për ta bërë këtë vlerësim ashtu siç kam edhe kurajon të kritikoj edhe haptazi qeverinë dhe institucionet e saj kur nuk vlerësojnë historinë e trevës time Malësi e Madhe e sidomos burrat e saj që kanë dhënë jetën e tyre për këtë tokë të shenjtë shqiptare e sidomos për trimin legjendar Ded Gjon Luli për të cilin jam shumë i indinjuar që nuk po i ngrihet një bust. Unë jam përpjekur e po përpiqem vazhdimisht që të bëhet ky vlerësim por nuk e kam unë në dorë për gjithçka kur bie fjala për vendimet e qeverisë apo edhe për ndonjë gafë të drejtuesve të institucioneve qeveritare. Besoj se për këtë edhe ju pajtoheni me mua pasi ju që më njihni edhe personalisht mendoj se i dini përpjekjet e mia. Unë kam qënë, jam e do jem deri në fund në një front me ju jo vetëm në ditë gëzimësh por edhe atëherë kur cenohet interesi i çdo malësori në veçanti apo edhe asaj të Malësisë e Shqiptarisë në përgjithësi. Unë i kam lexuar e pse jo edhe i kam përcjellë shqetësimet e shoqatave, individëve etj. por unë nuk mund të marr përsipër gabimet e të tjerëve qoftë edhe qeveri për të vetmin fakt që jam N/Prefekt i Malësisë Madhe. Unë jam vëllau juaj e do jem kurdoherë e nuk kam pritur e nuk pres levdata sepse çdo gjë e baj për bashkmalësorët e treven time Malësi e Madhe. Edhe njëherë ju faleminderit. Me respekt për ju, familjen tuaj e për gjithë malësorët e shqiptarët kudo janë. Miku juaj Sytki Ndrecaj.

  32. Le ta dinë të gjithë malësorët e Malësisë së Madhe dhe çdo shqiptar kudo që ndodhet se Sytki Ndrecaj në pozicionin e N/Prefektit por edhe të një malësori të vertetë që në vitin 2010 i kam kërkuar ish-Ministrit të Kulturës Ferdinand Xhaferri që me rastin e 100-vjetorit të Kryengritjes së Malësisë së Madhe të vitit 1911si dhe në Prill të2012 Ministrit aktual të Kulturës z. Aldo Bumçi që me rastin 100-vjetorit të Shpalljes së Pavarsisë, Ngritjes së Flamurit dhe krijimit të Shtetit Shqiptar të nderohet me një Bust Madhështor Ded Gjon Luli legjenda e përjetshme Malësore. Plus kësaj u kam kërkuar të dy ministrave që të mbrohet, të ndihmohet e të rikonstruktohet Muzeu Etnografik Malësia në Lekaj të Tuzit si dhe ti jepet një pension nderi Shtjefen Ivezajt për vlerat e pamohushme të trashigimisë etno-kulturore që ka krijuar prej dhjetra vitesh. Sa është bërë për këto dy letra e sa janë marrë për bazë e tregon fakti vetë kur asnjëra kërkesë nuk është plotësuar. A duhet të jem i irrituar? Jo vetëm kaq por duhet të çjerrem. E megjithate unë përsëri shpresoj se mbase një ditë do zbatohen këto kërkesa. Këtë sa thashë ma sipër e kisha sa për informacion për të gjithë malësorët e Malësisë së Madhe. Me respekt të kurdohershëm Sytki Ndrecaj

  33. Te lutem vazhdo dhe mos u dorezo,se nje dit do te realizohen kerkesat tuaj e qe jan edhe kerkesat tona. Te fala nga miku i axhes tuej, dhe ateher mendoj se jam edhe miku juaj. Ded Gjon Luli ka mbet i madh ne historin tone kombetare edhe pa buste e levdata, por megjithate kur po u ndertohen edhe te tjerve pse jo edhe heroit ton te malsis te mos i ngritet nje permendore ne rrugen e tije mu ne tiran ne kryeqytetin ton.

Comments are closed.